Tarieven & betalen
De rekening
De facturatie wordt uitgevoerd door Infomedics. De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld dat kan verschillen per tandartsenpraktijk.
Wij hebben onze debiteurenadministratie uitbesteed aan Infomedics. Dat betekend dat zij namens ons facturen innen en versturen. De Declaratie die ze via ons ontvangen, wordt direct ingediend bij uw zorgverzekering. U ontvangt dus alleen een factuur van hen als uw zorgverzekeraar de kosten voor uw behandeling niet (volledig) vergoedt. Infomedics.nl verstuurt de facturen het liefst per e-mail. Dat is beter voor het milieu en brengt minder kosten met zich mee. Om de facturatie vlekkeloos te laten verlopen, verzoeken wij u vriendelijk om uw meest recente contactgegevens aan de balie door te geven.
Graag vragen wij namens hen uw aandacht voor het volgende:
- U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig doorgeven van uw juiste (e-mail) adresgegevens. Geef eventuele wijzigingen dan ook z.s.m. aan ons door!
- De eerste factuur van Infomedics kan in uw spambox terecht komen. Check daarom de dagen na uw behandeling ook daar of u een factuur heeft ontvangen.
- We adviseren u het e-mailadres infomedics.nl op te slaan in uw adresboek. Zo zorgt u dat berichten van onze factoringpartner in uw reguliere inbox terecht komen.
- Indien u geen toegangscode per SMS ontvangt, dan beschikken wij hoogst waarschijnlijk niet over uw meest recente mobiele telefoonnummer.
- Downloadt u de factuur vanaf een mobiel apparaat? In dat geval wordt de factuur weergegeven in uw map Downloads/Bestanden. Ga dus naar een van deze mappen als de factuur na het downloaden niet direct in uw scherm verschijnt. Het kan ook zijn dat de factuur als pdf-bestand links onderin uw scherm verschijnt.
- U regelt al uw factuurzaken eenvoudig via www.infomedics.nl Liever persoonlijk contact? Het service team van Infomedics staat u op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur graag te woord via 036-20 31 900.
Nieuwe patiënten
Wilt u patiënt worden? Wij nemen zowel nieuwe patiënten aan bij de tandarts als bij de mondhygiënist. Schrijft u zich in via:
info@tandartspraktijkwestergouwe.nl
0182 - 20 00 22
Vragen over uw rekening
Voor vragen over uw rekening kunt u contact opnemen met onze praktijk. Voor algemene informatie over behandelingen en tarieven kunt u ook terecht bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP).
Betaalwijzen
De factuur krijgt u van de praktijk.
Betalingsvoorwaarden
Op de betalingen in onze praktijk zijn de betalingsvoorwaarden van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der tandheelkunde (KNMT) van toepassing.
Verzekeringen
U kunt zich bij vele verzekeraars voor tandheelkundige zorg verzekeren. Graag verwijzen wij u voor informatie over verzekeringen en de verschillen in dekking naar allesoverhetgebit.nl.
Patiënt worden
Tandartspraktijk Westergouwe begrijpt dat ze buiten winst draaien ook nog een sociale verantwoordelijkheid heeft. Oog voor people, (dan pas) profit. Tandartspraktijk Westergouwe uit deze sociale betrokkenheid door per jaar 10 mensen die onder het sociale bestaansminimum leven, onder bewind voering staan of vluchteling zijn, gratis tandheelkundige hulp te verstrekken.
Wilt u in aanmerking komen voor deze gratis tandheelkundige hulp? Vul dan het contactformulier in. Wij doen een gedegen onderzoek of u daadwerkelijk aan de genoemde criteria voldoet
Tandartspraktijk Westergouwe
Tandartspraktijk Westergouwe is een tandartspraktijk waar gestreefd wordt naar tandheelkunde van hoogwaardige kwaliteit. Met het gehele team zetten wij ons in om u de best mogelijke mondzorg te geven.
Contactgegevens
Burgemeester van Dijkesingel 49
2809 RB Gouda
0182 - 20 00 22
info@tandartspraktijkwestergouwe.nl
0182 - 20 00 11 (alleen WhatsApp)
Spoed
Bij acute pijn of andere spoedgevallen, belt u naar Dental 365, Van Limburg Stirumstraat 1, 2805 BD te Gouda. Telefoonnummer 085-0189444